Pánovi chybí smysl pro detail a zkušenosti, což mu nebrání v tom nabízet provedení jakékoliv práce. Pochybnosti o tom, že spolupráce s ním je dobrou volbou jsem získal, když jsem při urgenci provedení zakázky zjistil, že ztratil rozměry, které si naměřil v bytě. Bohužel v té době už jsem mu uhradil zálohu na materiál a zdálo se být jednodušší zakázku dotáhnout.
Spolupráce s pánem může být lepší v případech, kdy máte čas přizpůsobit se harmonogramu dodavatele (po týdnech čekání se dozvíte, že může přijít jen v nejbližších dvou dnech, pak 14 dní ne), a na průběžnou kontrolu detailů provedení. Ani to vás ale neochrání proti špatným postupům, které v mém případě vedlo k potřebě opravy všech lepených spojů (při němž si pán už nepamatoval, co vše původně dělal, takže opravu neudělal všude). Bohužel tam, kde už to drží, to není vždy ve správné poloze - v rohu opravované obložky tedy nyní máme mezeru a dveřní křídlo se v tom místě úplně nedovírá
Původně jsem pána hodnotil lépe, přestože na provedení zakázky byly vidět závady, protože z jeho přístupu zjevné, že mi bez potvrzení provedení zakázky nic neopraví. Když se nyní ukázalo, že není ochoten opravit všechny související nedodělky, vede mně to k úpravě hodnocení. To, že je dodavatel prchlivý a vulgární jsem původně neřešil, protože se mi za to (zřejmě v obavách o obsah mého hodnocení) obratem omlouval. Za relevantní pro ostatní potenciální zákazníky ovšem považuji fakt, že tímto způsobem přistupuje k opakovaným reklamacím už provedené práce (a tyto odmítá vyřešit).